Friday, January 30, 2009

"Satan i havet"...

...(som Hasse sade på scen några gånger) vad mycket folk det var på Cheers & Beers igår. Runt 350 personer var på plats. Och då tar stället egentligen bara 220! Tänk om det hade börjat brinna...! Det var bastuvärme i lokalen och imman dröp av fönsterrutorna. Helt sanslöst!

Så gissa om det blev en lyckad kväll! Vi var alla asnöjda: Robin Paulsson, Hasse Brontén, Annika Lindhe-Rydh, Robert Larsson och jag. För att inte tala om Cheers & Beers!

Min egen insats var kanske inte riktigt av den rätta kalibern, även om allt ändå funkade en kväll som igår. Jag har lite funderingar på förändringar inför nästa kväll(26 februari med Tobias Persson och Per-Olof Fahlborg). Det som gör mig lite nervös bara är att det kan bli en recension i morgondagens HN. Och då är jag enbart orolig för egen räkning. Efter vad jag förstod var det många som hade kommit dit för Robins skull, känd från TV som han är. Och så jävla bra! Det räcker att han säger att han gillar Zlatan så jublar publiken och vet vad som komma skall. Men jag tror också att Hasse var en positiv överraskning för många i publiken. Stora delar av den kvinnliga publiken blev nästan lite förälskade i honom. (Ja, herregud, det är lätt hänt...!)

Jag fick en del konstruktiv kritik backstage från både Hasse och Robin och jag tar till mig det och försöker också göra något åt det.

För information kan också meddelas att jag förmodligen också har ett annat klubbprojekt på gång. Dock ej i Varberg. En krog i en annan stad ber om mina tjänster...

Återkommer med bild från kvällen.

No comments: