Wednesday, September 17, 2008

En märklig kväll på Gotebar

Så kan det också bli! Gårdagens standupshow på Klubb Trampolin, Gotebar i Göteborg ställdes in p.g.a. av sviktande publikunderlag. Det var inte riktigt vad jag hade räknat med. Jag hade tänkt att återigen få ta mig an mitt nya material och träna lite på det. Det är lite mankemang med olika grejer, så det behövs viss träning. Eventuellt kan jag köra det när jag är uppe i Stockholm om två veckor. Alltså är jag tvungen att dra det på Respekt nästa vecka, trots att jag är konferencier den gången. Men det får bli som det blir.

Gårdagskvällen ägnades istället åt att sitta och umgås med mina charmerande vänner Annika Lindhe, Anders Kettunen och Björn Johansson, vilket var minst lika trevligt det. Så helt till spillo var inte kvällen. Dock tycker jag mest synd om Fredrik T Olsson som kommit ända från Stockholm och bjudit in lite släkt och vänner. De ägnade kvällen åt att tillsammans se på storbilds-TV. Jag hoppas att de hade roligt! Hann inte prata med Fredrik senare under kvällen.

No comments: