Wednesday, December 5, 2007

Fridag på Onsdag

Idag har jag min lediga dag. Det är rätt bra att vara ledig en dag i veckan, speciellt mitt i. Tyvärr har jag under hela hösten haft så otroligt mycket att göra att man nog kan säga att den dagen gått åt till att arbeta på olika sätt. Nej, jag klagar inte alls, eftersom det jag gjort varit just sådana saker som jag vill göra och tänkt använda fridagen till. Men hösten har varit jobbig. Det är inte enkelt att få ihop en tjänst på 80% med spelningar, resor till Stockholm, ståuppjobb, egen klubb, teaterjobb och familj.

Det har funkat, men jag är trött.

3 comments:

Unknown said...

Ja, det är inte lätt alla gånger.

Ett tips? Dumpa familjen och rym med mig. :p

Ville bara säga att jag håller på att försöka väcka lite liv i bloggen igen. Ska blogga en gång om dagen månaden ut, så får vi se sedan. Bara så du vet.

Ses den 17:e!

Jerker said...

Du bloggar lite dåligt tycker jag! Var är bilden som utlovats? Var är julstämningen?

Inte bra, inte bra!

Erika said...

Jerker: JAG VET!