Thursday, September 3, 2009

Sökes: klubb!

Det blev ingen fortsättning på Harrys i Falkenberg. Jag har i alla fall inte fått några antydningar som pekar åt det hållet. Kanske var de inte nöjda, kanske inbringade sommaren inte riktigt så mycket pengar de hade hoppats på, kanske var de inte sugna längre... Men strunt samma! Jag hade kul i somras och hade absolut kunnat tänka mig en fortsättning, men hela upplägget var utifrån krögarnas intressen.

Nu står jag här utan klubb! Lite konstigt! Första gången på två år. Jag vet att jag skulle kunna få köra igång på Campus i Varberg, men där finns ingen ljudanläggning och jag orkar inte släpa med mina egna grejer varje gång. Jag vill ha det lite lättare, men vet inte riktigt vart jag ska vända mig. Förslag?

2 comments:

Anonymous said...

Brasseriet i Falkenberg, ett härligt ställe där det skulle passa med stand up.

Martin Krantz said...

Cheers 'n' Beers? :-p