Saturday, August 8, 2009

Hade tänkt...

...utvärdera sommarens radiojobb, men nu fick jag visst ett till! D.v.s. samma jobb, men ett tillfälle till. Därefter ska DE utvärdera och fundera på hur det blir till hösten o.s.v., o.s.v. Själv tycker jag att det har blivit bättre och bättre. Jag har lärt mig ungefär hur mycket material jag behöver förbereda och ett kan jag säga: det är lätt att överarbeta. Men det är också himla skoj! Jag ser också fram emot nästa gång, då det kommer att finnas två programledare i studion istället för en, vilket det varit hela sommaren. Jag tror nämligen att det kan bli ännu bättre när vi är tre som pratar. Det ska bli intressant, i alla fall.

Exakt hur det gått för Björn vet jag inte. Det sänds så tidigt, 8.00-8.30 varje fredag så när han är i sändning orkar jag inte gå upp. Tur att jag varit uppe när det varit min tur i alla fall! (Jag förmodar att det gått bra för honom.)

Idag ska jag iväg på en 40-årsfest för min vän Olle. Hela helgen ska visst ägnas åt detta så jag är inte hemma förrän imorgon. Tjohej!

No comments: