Tuesday, June 2, 2009

Idag hade jag tänkt...

...att åka till Göteborg och konserthuset för att se Dylan Moran. Men ända sedan igår kväll har jag gått omkring i en känsla av att jag sitter fast med huvudet i en plåtburk. Det har slagit lock som in i helvete i högerörat! Jag hör alltså inte speciellt bra, men det värsta är att det tjuter i örat också. Visserligen har jag tinnitus i vanliga fall, men eftersom det är värst i vänsterörat, blir kombinationen av dessa två oljud ganska enerverande och svåra att koppla bort.

Ja. Jag har försökt med Revaxör om det nu skulle vara en vaxpropp, vilket jag aldrig har. Och JA! Jag har försökt med att tryckutjämna. Det är väl bara skalpell kvar nu. Fan, också.

Som ni kanske förstår fick Dylan Moran klara sig utan mig. Och själv hängde jag över diskhon i hopp om att se en liten vaxpropp rinna iväg ner i rören...

1 comment:

Anonymous said...

VARMvattenspolning?