Sunday, April 18, 2010

Nytt jobb

Under veckan som gått har jag fått klartecken. Jag fick jobbet på Radio Halland som programledare i deras morgonprogram! Så nu är det alltså dags att byta jobb igen! Fast det gör inte ett dugg. Jag har trivts jättebra med mitt gamla jobb som samordnare och är övertygad om att jag kommer att trivas ännu bättre på radion.

Jobbet är på heltid och innebär mycket tidiga morgnar (med betoning på tidiga...) Det får jag väl vänja mig vid. Att det också betyder längre restid, bekymrar mig inte alls. Pendlat har jag gjort sedan i början av 90-talet, så det ska jag nog fixa. Det enda som oroar mig lite är tekniken, men alla säger att det är det minsta bekymret. Nåja, jag får väl tro dem.

Ganska snart ska jag alltså börja jobba på Radio Halland i Halmstad. Ska, lite successivt, skola in en ny samordnare bara.

Och imorgon kan ni lyssna på mig ånyo på P4, Radio Halland. Då är det dags för Måndagspanelen igen med nya, fräscha, knasiga, märkliga, udda tankar och diskussioner. Tyvärr har Geta blivit tvungen att ställa in framöver, då han fått annat jobb. Men hans vikarie kommer säkerligen att vara lika bra. (Ingen klår Getas dikter, dock.)

3 comments:

Martin said...

Grattis Erika. Jag är jätteglad för din skull!

Erika said...

Tack Martin! Jag är också jätteglad!

Rulle said...

Jag gillar glada kvinnor
Grattis och god fortsättning